Facebook  YouTube  Instagram

Participam al nou Fòrum de Pacients de l'hospital de Manacor

Participam al nou Fòrum de Pacients de l'hospital de Manacor

Dilluns passat dia 30 de març, des d'ASPAYM Balears i juntament amb ABDEM, vam participar en la constitució del Fòrum de Pacients de l'Hospital de Manacor. Es tracta d'un projecte pioner que intenta donar veu a pacients ia les seves famílies, amb l'objectiu de millorar la qualitat assistencial i els serveis del centre.

Compartim la publicació de l'hospital a les xarxes socials:

Català