Dilluns passat dia 30 de març, des d'ASPAYM Balears i juntament amb ABDEM, vam participar en la constitució del Fòrum de Pacients de l'Hospital de Manacor. Es tracta d'un projecte pioner que intenta donar veu a pacients ia les seves famílies, amb l'objectiu de millorar la qualitat assistencial i els serveis del centre.
Compartim la publicació de l'hospital a les xarxes socials:

