Facebook  YouTube  Instagram

La campanya d'ASPAYM en Atresmedia torna aquest 2026

La campanya d'ASPAYM en Atresmedia torna aquest 2026

Torna la campanya d'ASPAYM a Atresmedia aquest 2026. ASPAYM torna amb aquesta campanya informativa a ràdio i televisió sobre la seva tasca per les persones amb lesió medul·lar i altres discapacitats físiques. A aquest efecte, ASPAYM torna a emetre fins al 31 de març a les principals cadenes d'Atresmedia el seu espot, que passa breu revista als seus valors, els seus objectius i el seu treball per aquest sector de la societat.

L'espot s'emet a Antena 3 i La Sexta des d'aquest dia 16 i fins el 31 de març. La campanya resumeix els anys de treball d'ASPAYM partint dels pilars en què descansa la feina: igualtat, inclusió i accessibilitat. Al vídeo podem contemplar un bon nombre de professionals de la nostra associació treballant en diferents àrees per aquest sector de la societat. A més, podem veure diferents persones amb una lesió medul·lar al seu costat, i vivint amb autonomia diferents situacions quotidianes del seu dia a dia.

L'objectiu de la campanya, que conclou amb la invitació 'Ja en formam part, i tu?' és visibilitzar la trajectòria d'ASPAYM dels darrers anys. Amb les diferents evolucions, ASPAYM segueix amb l'objectiu principal de treballar pels projectes de vida independent de les persones amb lesió medul·lar i altres discapacitats físiques. Per això, la nostra entitat les acompanya, juntament amb els seus entorns familiars i afectius, a través de nombrosos programes de suport al seu dia a dia.

Una tasca per les persones amb lesió medul·lar

La falca de ràdio adaptada d'aquesta mateixa campanya 'Ja formem part' també es podrà escoltar aquesta segona quinzena de març de 2026 a les principals emissores radiofòniques d'Atresmedia (Onda Cero i Europa FM). Entre d'altres, figurarem als interludis de programes com 'Per Fi', 'La brúixola', 'Més d'un' o 'Gent viatgera', així com els butlletins informatius.

Català