El passat dissabte dia 25 d'abril, les persones sòcies d'ASPAYM vam celebrar un dinar a ASPAS Fronda de Palma, on vam tenir oportunitat de retrobar-nos amb altres persones sòcies, compartint anècdotes, vivències i ganes de passar-ho bé. Aquí es poden veure algunes imatges de l'inici de la celebració.
Un pic finalitzat el dinar, vam tenir ocasió de celebrar una rifa i festejar aquest retrobament, on tots i totes vam gaudir d'uns moments de moltes rialles.
I per acabar, aquí podeu veure un vídeo de resum d'un dia molt especial. Gràcies a totes les persones que ho van fer possible!
Ver esta publicación en Instagram




































